petak, 15. studenoga 2013.

Iz hagioterapijske ljekarne Lele Crnek - INTELEKT

INTELEKT
·     Ja unatoč opipljivim, racionalnim argumentima znam da sve može biti drugačije, da sve može biti dobro. Iako imam razumske dokaze da nisam zdrav, ja znam da je moj duh moja najjača snaga, i moj um to zna, ja to intuitivno spoznajem, i znam da mogu ozdraviti.
·         Ja želim gledati samo u zdravlje, to je projekt i ako idem za njim, ja znam da se on može ostvariti.
·         Odlučujem se biti samo na strani dobra jer ono uvijek pobjeđuje,želim iz svake situacije izaći kao pobjednik.
·         Ja imam nadu i znam da me ona vodi k dobru, to je činjenica koju želim dati svome razumu kao istinu koja će razjasniti sve moje dileme. 
·         Već gledam u zdravlje, to je projekt koji moj duh ostvaruje. Ja mogu biti zdrav, ja želim zdravlje.

·          Vjerujem, bit će dobro!