petak, 8. studenoga 2013.

Iz hagioterapijske ljekarne Lele Crnek - ISTINA

ISTINA
·         Ja prihvaćam svoj život, zahvaljujem Stvoritelju za dar života.
·         Moje srce mi govori da ovdje nisam slučajno. Netko je imao plan za moje postojanje. 
·         Ovdje sam u prolazu, ali moj cilj je život vječni.
·         Ja sam duhovna duša,a ona nadilazi moje male ljudske horizonte. To me uvodi u život. 
·         Ja želim živjeti istinu i paliti svjetlo te istine na svakom koraku.
·         Ja vjerujem da me samo okrenutost dobru, ljubavi, ljepoti, može održati u istini.
·         Prihvaćam biti dobar, istinit, čovjekoljubiv, jer to me čini vrhunskim čovjekom.
·         Kad sam u istini , ja nadilazim svoje ljudske slabosti, zato prihvaćam istinu koja je sam život.
·         Vjerujem da će me istina održati uspravnim i dostojanstvenim i u najtežim životnim situacijama.