srijeda, 27. studenoga 2013.

Iz hagioterapijske ljekarne Lele Crnek - VJERA

VJERA
·         Ja znam da sam ljubljeno biće.
·         Želim da moje srce bude čisto kako bi moglo prihvatiti dobrotu, istinu, jedinstvo, povjerenje, ljubav.
·          Znam da postoji Netko kome sam ja dragocjen, čije sam ja djelo.
·         Vjerujem da mi okrenutost dobru jača vjeru koja mi daje snagu za pobjedu dobra nad zlom.
·         Ja vjerujem da me ta snaga ozdravlja, da ću unatoč svemu, funkcionirati, nositi se sa svakom životnom situacijom.
·         Vjerujem da se u mom životu sve može okrenuti na dobro, ako ja ne znam kako, moj Stvoritelj zna, a ja Njemu vjerujem. 
·         Ja postajem svjestan moje duhovne snage, moje unutarnje sposobnosti i sigurnosti.
·         Ja vidim ispred sebe projekt i vjerujem da ću ga ostvariti.
·         Spokojan sam i radostan, jer se s pouzdanjem i sigurnošću predajem providnosti moga Stvoritelja.