nedjelja, 17. studenoga 2013.

Iz hagioterapijske ljekarne Lele Crnek - DOSTOJANSTVO

DOSTOJANSTVO
·         Ja sam stvoren na sliku svoga Stvoritelja.
·         Mene nitko ne može pogaziti, jer je u meni Njegova snaga.
·         Ja sam Njegovo dijete, ja sam vrhunski čovjek i mogu sve.
·         Dostojanstvo osobe je moje '' JA ''. Ono upravlja čitavim mojim bićem.
·         Ja znam da sam vrijedan, vrijedan sam mome Stvoritelju, a to me čini dostojanstvenim.
·         Želim biti zdrav, biti svjestan da sam miljenik moga Stvoritelja, da sam Njegova slika, Njegovo dijete.
·         Moralnost, djela stvaranja, hrabrost u patnji, učinit će me pobjednikom nad patnjom. 
·         Unatoč svim kušnjama, želim ''ostati na nogama''. 
·         Svaka moja stanica ima u sebi i duhovnu dimenziju, ima u sebi svijest i odluku, zato želim da ta istina uđe u svaku moju stanicu.